12.9.09

Tillbaka till början

(Tillbaka till verkligheten)

Jag är i en svår fas när det gäller detta intresse, jo, det är nämligen såhär att jag inte tycker att jag skriver bra vilket gör att jag tillslut inte gör det... Så därför ska jag byta genre - bort med prosa för nuet och in med långa texter i minnet mitt. Jag ska sätta mig ner och faktiskt tänka ut någon bra historia - vilket jag nästan aldrig gjort - jag har tänkt ut något men aldrig utfört. Därav ska jag trycka ner mig fullständigt för att senare kunna växa upp bland skyarna, får man hoppas.

Det blev en aning fel i min mening. Jag ska skriva något långt spontant och sporadiskt med "hjärtat" för att senare ta an det utkastet i en lång tankestund, om så behövs, i huvudet mitt - som är tillräckligt otränat för att det ska ta lång tid.

Jag lever för att älska och jag älskar för att bli hatad

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar