22.9.09

Jag är för vriden... Samtidigt som jag har vatten kvar i lungorna - En snabbtur genom min msn-historik

en blixt slår ner i magen samtidigt som den fryser till is
plötsliga-nej-jag-vill-men-vågar-inte känslan
staty med rynkor kan jag förklaras som när jag inte har bevis
ett exemplar måste existera för annars syns det inte
jag skulle vilja bära hängslen för att slippa dras ner i mängden
jag ska nog dra mig nu och borsta tänderna och sedan hoppa våldsamt i sängen så jag kanske blir medvetslös
låt natten alltid få dig till ett spratt, eftersom morgonen är ett obetydligt men ack så förvirrande fnatt
I träden jag bor, växer längs grenarnas utsträckta och villiga tag för att nå en högre grad
och sedan somna in som ett fallande blad
stänger av datan och tömmer allt som jag gömmer för att drömma om framtida gårdsbönder... Jag ska drömma om fåraherde resor
Det jag menar egentligen är din personliga bubbla i huvudets uggla, tankens smugglare... Jaha.. Just det..Illa som en oisolerad villa!
Jag blandar grönfärg till ingeting, lyssnar på musik och är trött, så jag antar att jag gör mig själv tröttare genom att sitta här i mörkret och veva runt en pensel
jag får ta och slå ner mina sinnen under sängen och lägga mig över dem och bara andas mig till en annan division
Nu ska jag gå på händerna nedför ån för att dyka till min säng av gröna ängar och höst vindar...
"Fötter?"
Nej, jag står inte på jorden som de bryr jag mig inte om just nu.. Men vad händer, tja, just nu skriver jag med dem.. Annars är det lite musik och... Inget
"Jag firar min bror på myndighetsdagen.Samt klappar mig på magen efter alldeles för mycket tårta"
Håh, så pass, man får gratta ett sandtorn som inte blivit dränkt av floden.
Man får gratta magen som gick ännu ett steg till självständighet "Skriver du mycket dikter?"
Nja, de bor i mig, jag tänker i någon form av det hela tiden fast lyckas aldrig slå till med några långa ramsor.. Fast jag har aldrig försökt, att tänka till något sådant skrämmer mig - konst är spontant
""ett maskineri som någon beskådat eller vidrört är ingen verklig hök" WTF?"
Tja, tolka är fritt.. Sedan när blev maskiner levande med luft under vingarna?
"Jag tror bestämt att jag kontrar det där med ett "bröd""
Mjo, många bröd är gjorda på frö som så många delar i ett maskineri kan vara: en grund. Fin tolkning, jag gillar den
Landskapets bredd sjönk genom hungernödens smutsiga skägg, utan resultat försvann det rakt liksom du och barnen i Irak
vackra dagar är oftast "fula" men de urartar sig till vackra i tankegången då man förstår att man har lyckats - man blir en symbolisk sol för en dag. Jag tycker att vi är dagar, våra humör kommer och går
vissa andra har inte blomman på skaftet
"haha, jag hatar ensamheten"
Det får en att inse idioti
"hur menar du ?"
Nja... Det får en att tänka och genom att tänka kommer en bakgrund till negativa saker till och genom det förstår man hur det har hänt och därför tycker man att det är idioti då det är så himlans simpelt

A
"...Jag måste bara fråga, tror du på gud?"

B
"Nej, det gör jag inte.
Fast jag har inte tänkt på det så mycket heller...Hur så?"

A
"Nej, för dina filosofiska ideologier är så naivt godtrogna och äckligt drömaktiga att det faktum att du vore troende inte skulle vara någon förvåning direkt"

B
"Haha, man kan väl tolka att "tro" på gud på olika sätt.. Men jag tror inte på någon speciell skapare utan mer natur och dess kretslopp.. Jag trodde att jag var utloggad, skulle nyss gå och lägga mig"

A
Jag kan gärna slå ner dig och sedan sparka dig till sömns.
För. Alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar