7.3.10

Jag håller hårt
Om
Ett rep
Det är som att
Balansera

En lina
Det är som att
Springa

En brygga
Som är i färd att
Rasa
Det är som att
Vara
Nära någonting
Som man
Vill ha
Eller göra
Det är som att
Springa från
Små till
Stora
Möjligheter

Jag håller hårt
Om
Ett rep
Jag börjar nu klättra
Upp
För jag vet att
Det som skadar
Men inte dödar
Kan endast göra
Människan starkare
Det är som ett
Test
Som provar
Hur mycket
Man vill
Det är som ett
Test
Som provar
Nu när den vet
Vad man redan kan
Jag håller hårt
Om
Ett rep
Min hud på händerna
Bränns och jag
Glider ner
Det jag tänker nu
Är vad som händer
Bara positivt
Bara positivt
Jag är inte färdig än
Det vet jag
Jag är inte färdig än
Jag vill veta vad
Det finns
Mer än detta
En inledning är som
Ledtrådar
Fortfarande inga anhålla
Till bevisen
Som vi kan komma
Att hitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar