7.3.10

Åh-Jag klättrar
På andras
Kläder
Åh-Jag bor
I mitten på den
Kungliga kronan
Som beslutar
Hur mycket
Andra är
Värda
Åh-Jag känner att
Jag behöver resa
Åh-Jag vill lära mig mera
Om de som jag leker med
Så att vi kan leka flera lekar
Och öppna upp en ny värld


Jag kan inte komma in
Om du inte kommer ut
Är det inte vad det hela
Handlar om
Jag kan inte komma in
Om du inte kommer ut
Är det inte vad det hela
Handlar om


En ny värld
Skarpare skärpa på mitt
Ena öga
Jag förstår-Jag förstår
Världen är orättvisare
Än vad jag kunde ana
Ska vi byta plats?
Snälla
Snälla
Rara
Jag har varit snål
Med det kan jag
Ändra på
Även om jag
Fortfarande säger
Godmorgon när
Du säger
Godnatt

Vi har fortfarande inte
Träffats
Men jag ger inte
Upp
Då jag har sett att det är
Orimliga summor
På allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar