31.5.10

meilleure chance la prochaine fois

så ledsen, men jag gjorde inte
som du beordrade mig att göra
du skickade ut mig på uppdrag
men jag gick en annan väg
avvek och gjorde helt andra saker

jag behöver inga andra chanser
jag vet att jag gjorde fel och
att göra fel är ibland det
rättaste som man kan göra
då nya vägar dyker upp
är som askens sida till tändstickan
tar stegen och elden tänds åter

så ledsen, men jag gjorde inte
som du beordrade mig att göra
allt är trots över nu och det har
redan börjat att gå till historien
du behöver inte lita på mig
för att jag ska kunna gå vidare
det är lättare när ingen tror
på det jag gör
då har jag bara mig själv
att skylla
om inte går som det ska
då har jag ingen press från
alla runtomkring
samtidigt som det inte finns
en bättre motståndare än
mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar