19.12.10

ÅRETS EP 2010

5. OWEN PALLETT - A SWEDISH LOVE STORY

4. JAMES BLAKE - THE BELLS SKETCH EP / CMYK EP / KLAVIERWERKE EP

3. SUFJAN STEVENS - ALL DELIGHTED PEOPLE EP

2. GIRLS - BROKEN DREAMS CLUB

1. THE TALLEST MAN ON EARTH - SOMETIMES THE BLUES IS JUST A PASSING BIRD



____________________________________

Som ni som tittar förbi ser har jag listat min favoritmusik som släppts i år. Jag ska ta med mig erfarenheten att skriva upp mina favoriter för nästa år direkt när de släppts (och jag har lyssnat) - så jag slipper komma ihåg, för nu har jag troligtvis glömt massvis... I alla fall! Detta var det sista och enda inlägget av denna typ (för i år åtminstone) - nu ska jag lyssna på tystnad, för att sedan njuta av musik igen i morgon (då detta blev så koncentrerat - gav mig huvudvärk...), och återgå till mina tankar om ingenting, i fri vers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar