7.1.10

Blinka när du blickar ut över framtiden
Skicka dina skickligheter på vandring
Minns alla minnen som gjorde en handling
Förbered alla bestämmelser för landning
Allt gäller alltid
Du måste inte veta om det är rätt eller
Om det är detta du vill
Men du måste förstå att
Tiden spills
Sedan får du själv avgöra om det
Spelar någon roll eller
Om du trivs

Jag jagar i blommorna
Jag jagar upplevelser som
Kan få mig att leva högt
Jag ska söka tills jag blir
Alldeles trött
Varför ska jag jaga
När det är leta för att döda
Varför ska jag inte söka
När det är att hitta och ge föda
Skapa ett liv
Leva genom det
Strunta i allt som hatar och
Rakar bort blommorna ifrån
Trädgården
Lev genom soluppgångens
Order
Le


Vart
Följ molnen runt
Piruetten är spårvagnen ner till
San Francisco
Måla husen med färger som är lika avlägsna
Som Montecristo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar