18.2.10

Semester, Semester
Ledighet ligger runt hörnet
Semester, Semester
Dagars rutiner kommer att ändras
Dagarna kommer att få öka på smöret
Mer fett
Mer av det du tycker om
Ät tills du blir mätt och
Lite till
Kan man få nog
Av det man vill

Semester, Semester
Ledighet för att göra kroppen väl
Semester, Semester
Stanna till för att hänga med
Glädje är som en sol
Jag hoppas att våren kommer
Medan jag är ledig
Jag hoppas att stormen går över
Då vet jag att jag har funnit frihet
Men sedan
Vad är det
Behöver man ta det lugnt
Är inte livet en lek

Semester, Semester
Stäng alla dörrar för att hitta nya
Semester, Semester
Släng alla bollar för att ta lyra
Låt allt vara i luften och
Låt allt stanna där
Låt allt stanna där
Hoppa upp på ett moln
Hoppa upp och
Flyg iväg
Vad finns det för något som
Du måste göra för andra när du är
På semester
Det finns endast krav hos dig
Som håller kvar andan
I samma tempo
Framtiden
Framtiden
Den är dig kär
Vad vill du bli
Vad vill du göra
Kom
Se här
Här är en karta över våran yrkesvärld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar