22.2.11

istapp faller mot min skalle

verkar ha skruv lös, mina tänder
värker och det är där jag vill ha minst ont,
speciellt när jag inte förstår varför och
hur kan jag lära mig av mina misstag när jag
inte vet vad det var jag gjorde fel?
eller är, kanske fortfarande gör
och de nu börjar säga till
när det börjar bli allvarligt, de
trodde kanske inte att jag var
så dum i huvudet att jag skulle
fortsätta med vad det nu
är tills de var tvungna att bryta in
lever utanför ramen för mycket,
ramen börjar därför bli tung när
den inget fokus få, dess guld inte
vattnas av ljus och därigenom kan
inte skruvarna hålla den uppe då
de inte är tränade för tyngre å om
den rasar har jag inget hem att gå
hem till, blir uteliggare och fryser
till döds när jag använder min hy
som bädd och täcke - formas efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar