19.1.11

ostämd

jag har lösa tänder, hur jag än vrider och vänder
så måste det stämma, att det är sant vad jag känner,
det kan inte vara psykiskt då det gör ont, det är
inte något som jag bara tror - detta är verkligt vilket
gör mig orolig och det är egentligen det som är
det stora problemet - jag har vickat på dem för att
vara riktigt säker, irriterat, gjort chansen större
att det faktiskt är så, snart, lagt fokus så man ser att
de inte är vita, även om jag redan visste det...

tänk inte på det, går säkert över efter ett tag,
speciellt om man inte tänker
på det, gör något annat för att koppla bort...

men jag kommer kunna bita mig fast i dig
vare sig jag har gaddar eller ej
och det är huvudsaken, även om jag inte vet
vad du riktigt tycker om det än,
så är det allt jag behöver tugga, för när jag
svalt, ska jag kunna överleva allt,
då jag nästintill gör det nu, genom att bara,
se, höra och fantisera om det -
det värsta skulle väl vara att jag dog av att
det blev för underbart på en
och samma gång, att det blev bra för snabbt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar